Qulan!

Idag har det bara varit regn och rusk ute och då är man inte alls glad att vara hundägare :-(
Man får väl se det som så att vi hundägare kommer iaf ut i alla väder och får motion och frisk luft!

Lunchpromenaden blev mycket kort idag så jag tänkte då att jag skulle aktivera Lykka på annat vis, så idag fick hon för första gången prova aktiverings Qulan!
Och den gjorde stor succé.
När den var slut och jag plockat undan den, medan hon såg på, så letade hon febril efter den ett bra tag :-)
Nu tog jag inga bilder på det men såhär ser det ut när Ronja aktiverat sig med Qulan:


Ja, detta var ju när hon var några år yngre och "frisk" i bakbenen, men hon är fortfarande lika glad i Qulan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0