Allt för Ronja

Idag var jag, Jenny och Ronja på Lomma Beach och badade.
Eller ja, jag tyckte förstås det var kall, men Ronja badade :-)
Stor fördel i Lomma är att det är FRUKTANSVÄRT långgrunt. Och med grunt menar jag inte ens vatten upp till knäna. Det passar Ronja perfekt. Hon plaskade och hade sig och "dök" efter stenar och snäckor. Ett tag gick hon långt ifrån oss och kom in på lite djupare vatten (hur hon nu lyckades med det eftersom det är så himla långgrunt) och fick simma. Hon kom upp på stranden och rullade runt i både sand och tång. Härligt hade hon. Men det ger oxå bieffekter, så hon haltade lite på frambenet när vi gick därifrån. Men jag unnar henne det och hon får bli sämre, bara hon har det bra!


Vi har ju bokat resa NU IGEN till Thailand, vårt andra hem!
Denna gången ska vi försöka vara där i 2 hela månader under vintern, hela december och hela januari.
Ska bara bli så jädra härligt och lyxigt. Vet att jag nog har det himla bra och lyxigt som kan åka på det viset. Men man vet ju aldrig om man har jobb kvar när man kommer hem :-(
Men vi hoppas att allt fungerar som vi har tänkt oss och att vi kan jobba därifrån mot Sverige!
Längtar så in i norden efter vintern :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0