Kul med valp?

Jo det kan det vara!
Inte hela tiden då och Ronja tycker väl inte det är sådär kul precis.
Först intar Lykka Ronjas korg, trots att hon har en egen superskön madrass.

Sen tar hon Ronjas älskade Gustav, som är ännu skönare att sova på :-)

Själv har vi redan blivit 600 kr fattigare efter att ha haft Lykka i 2 dagar eftersom vi var tvungna att köpa en ny nätverkssladd till min dator :-(
Hon sover i vårt sovrum i en valphage. Vaknade igen kl 3 och kl 6.
Var ute bägge tiderna, kl 6 en ganska lång runda och hoppades hon kanske skulle sova till åtminstone 9.
Hon var ändå rätt pigg efter vår runda så jag lät henne hållas i hall och kök medan jag gick och la mig. Efter ett tags lekande (Ronja får vara i vardagsrummet så hon får vara i fred) la hon sig och somnade.
Och så vaknar hon kl 8 igen!!!!! Suck!
Är skittrött. Upptäcker då oxå att hon lyckats kissa i köket 2 gånger *suck*
Ut igen kl 8 med bägge voffsarna, lite längre runda, sen fick dom mat!
Och sen sov Lykka länge!!!

Men då var jag ju redan uppe, ut en liten löp-runda innan frukost, som kändes mycket bra trots att det var 4 dar sen senast och trots att jag var så trött, sen frukost därefter och sen ut en lite längre tur med Ronja!
Puuuuhhh....., lite jobbigt är det med valp :-)

Inget är som valptider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0