Planskisser och Ronja

Planskisser i 3-D är ju min melodi nu för tiden.
Nja, jag gör ju mycket annat oxå, men känns som om det är mest planskisser och dom tar alltid längst tid.
Men idag var tufft.
Det var en hyfsat lätt skiss men tog ändå nästan hela dagen.
Ibland förstår jag inte varför det tar sån himla tid.
Jäkla planskisser. Massa pilleri är det. Och ibland bara jävlas det!
Och vad händer då? Jo, man spänner sig för att man försöker koncentrera sig ännu mer och så får man ont i nacke, rygg och ögon. Blääää...!

Sitter och kollar lite resor just nu till Thailand.
Vi är sugna, men Anders kan ju aldrig bestämma sig om vi ska åka eller inte.
När jag kollade flyg för 2 veckor sedan (flyg i maj månad) så var det ca 1000 kr billigare biljetter än nu!!!!!
Men nu trycker jag på ordentligt, för annars kommer vi inte iväg alls detta halvåret.
Men surt att man ska behöva betala så mycket mer bara för att herrn inte kan bestämma sig :-(

Ronja status

Jodå, det går framåt med Ronja.
Hon är nästan aldrig bromskloss på några rundor (stort framsteg).
Men hon är broskloss när hon vet att vi är på väg hem.
När vi var ute idag med henne så gick hon väl sådär en 10-15 meter bakom oss.
Helt plötsligt ser jag henne GALOPPERA framåt förbi oss!!!!
Det första jag tänker på då, såklart, är att hon fått nys på mat.
Och jodå, det hade hon!!! Gissa vad???
Majskort, havregryn och solrosfrön!!!!!
Snacka om att vara hungrig och desperat! *hahahahahahahaaaa...*


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Stackars Ronja! Inte lätt att va hungrig!

2011-04-05 @ 21:59:00
URL: http://clematis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0