Malmö Festivalen

Igår var jag ju och såg Timbuktu på Malmö Festivalen tillsammans med Jenny. Det var riktigt bra. Timbuktu ger absolut 110% på scen och det saknades ingenting (nåja, några låtar saknade jag, men det var väl bara jag...) och stämningen var på topp på Stortorget i Malmö. Bandet var oerhört bra och några trevliga gästartister hade han med sig. Bara positivt alltså. 
Vi stod ganska nära scenen, men ändå för långt borta för att kunna ta bra foton. Men vågar mig ändå på att lägga ut en bild här.

Timbuktu in action på Stora Scenen, Stortorget, Malmö, 2007-08-21

Kommentarer
Postat av: Julia

fan va kul! vill oxå se timbuktu :)

2007-08-22 @ 18:02:15
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0