Ta inte livet för givet

Fick idag veta att en nära vän fått en hjärtinfarkt för några veckor sedan :-(
Blev otroligt chockad!
Trots alla tecken som funnits var det ändå en stor överraskning. Och det är det väl alltid förmodar jag.

Men det första man tänker på är att man får inte sånt när man är ung!
Sen å andra sidan hinner åren ifatt en och man minns att man faktiskt inte är så ung längre och denna personen är dessutom minst 10 år äldre än jag!!! Och det är ju faktiskt den åldern sådant börja hända.
Men hur som helst så är det mycket chockartat och mycket mycket obehagligt och jag tänker mycket på hans familj.
Nu verkar det som om allt slutat lyckligt och han är på bättringsväg och är piggare och ska börja jobba om några veckor. Men ändå, det är verkligen en tankeställare för både mig och alla andra.

Ta inte livet för givet! Det är kort och alla får faktiskt inte en andra chans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0