Samsung Galaxy Mini

Jag har (äntligen) skaffat mig en ny mobiltelefon.
Jag är ju ingen fan av de där nya sakerna, typ iPhone. Inte för att dom inte är bra utan för att dom är så vansinnigt stora!!!!! Jag vill ha en telefon som går ner i fickan på mina tajta jeans! Och det funkar dåligt med dom där stora tegelstenarna som kommer ut på markanden nu för tiden. De är kanske bra att surfa med, titta på film, spela spel eller vad folk nu gör med sina mobiler nu för tiden. Men jag vill bara ha en telefon som går att ringa ifrån och i nödfall kunna surfa på. Att lägga upp musik kan ju oxå vara bra, men inte nödvändigt och likadant med kamera, bra men inte alls nödvändigt.

Så då valde jag att skaffa en android-telefon som inte var alltför dyr. Inte senaste modellen eller nåt, men verkar fungera till det jag vill att den ska fungera till, nämligen ringa och sms:a!!!!

Så det fick bli denna från Telia, Samsung Galaxy Mini inkluderar 1 års fri surf (jag har kontantkort).
Och denna färgen valde jag - limegrön :-) Så ingen annan ska kunna ta fel på min telefon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0