Jenny 18 år

Idag fyller mitt lilla pyre myndighetsålder - 18 år!
Tänka sig att det är så länge sedan.

Det var inte helt lätt att vara gravid med JennyPenny.
I vecka 9 hamnade jag på sjukhus eftersom jag inte fick behålla varken mat eller vätska. Jag hade då influensa, bihåleinflammation och öroninflammation - och var samtidigt gravid.
Fick åka in akut!

Där låg jag med dropp i 2 veckor och fick även antibiotika via dropp.
När jag låg där fick jag besöka öron, näsa, hals och tömma bihålorna (värre än värsta tortyren) och besökte även en ögonläkare eftersom något konstigt hände med ena ögat!!!
Efter det var det sjukskrivning i 2 månader.
När jag väl började jobba hände något riktigt hemskt i mitt liv och allt började om, sjuksriven 2 månader till!

Men sen gick det bättre och den 22 september föddes då lilla Jenny och allt gick mycket fort och smärtfritt.

Efter 4 dagar blev Jenny sjuk i 41 graders feber!!! Panik! Jag hade b-streptokocker i urinen och det kunde ha smittat Jenny med hjärnhinneinflammation - in akut till barnkliniken där vi blev inlagda i en hel vecka innan läkarna konstaterade att Jenny bara hade öroninflammation.

Mycket dramatiska upplevelser med det barnet men ändå lyckades det bli folk av henne oxå :-)

Grattis grattis mitt lilla hjärta <3

Gulliga Jenny

Snygga Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0