Födelsedags bak

Imorgon fyller sambons dotter år och vi skulle fira henne idag och då fick min present till henne vara något gott hembakat :-) Givetvis!
Så jag gjorde några cake-pops av vetelängor. Några av popsen formade jag som ett katthuvud då hon älskar katter. Det var lite pilligt, men det gick. Öronen gjorde jag av sugarpaste och klistrade på sen doppade jag hela huvudet i choklad.


Sen gjorde jag några cup-cakes.
Citronmuffins fyllda med dumlefluff och philadelphia-frosting med smak av citron.
Dom blev ljuvliga, kanske något mycket citronsmak, men det gör det fräscht och inte så sött.


Hoppas hon gillar dom!

Vi firade även henne genom att gå på opera, Les Miserable. En otroligt bra, gripande historia med underbar musik och fantastiskt skådespeleri.  Helt enkelt en suverän föreställning.
Vi hade turen att få se både Dan Ekborg och Fred Johansson i denna föreställningen. Tyvärr så spelade inte Peter Harrysson idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0