Happy birthday to you....!

Tycker det är helt okej att gratta sig själv på födelsedagen :-)
Idag fyller jag år och dagen har börjat mycket bra med frukost på sängen av älsklingen och presnter.
Eller, den började kanske inte så bra, då Lykka tyckte det var dax att gå ut kl 6 på morgonen. Hon förstår inte alls vitsen med att ställa om klockan till vintertid! Då får man ju frukost HUR SENT SOM HELST!!!

I alla fall lyckades jag somna om en stund, sen kom frukosten kl 7!

Av fina sambon fick jag dessa underbara stövlar "Janet D" från Deichmanns skor. Ikväll ska vi ut och äta på restaurang och imorgon blir det hockey Redhawks mot Rögle :-)
I helgen kommer resten av släkten för att fira mig, så nu i veckan blir det mycket bak så jag har något att bjuda på!



Har massor av datorstrul idag som jag just nu försöker lösa genom att rensa, rensa, rensa och rensa. Det betyder att jag måste kopiera över hur mycket som helst till min externa hårddisk, som jag gör jämt, men vågar inte vara säker på att allt är kopierat för nu ska ju datorn rensas.
Men alldeles strax blir det bakdag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0