Brända snäckor :-(

Idag på min födelsedag hade jag planerat att baka alternativa kanelbullar.
Med alternativa menar jag att jag tänkte prova olika fyllningar som jag funderat länge på.
Men vad händer?
Har bråkat med min dator hela dagen och sambon har varit på mig hela tiden om en ny hemsida och blogg som jag har fixat, så när jag höll på att baka så glömde jag bort mig och ALLA plåtarna lyckades stå i ugnen för länge!!!!!

De smakkombinationer jag testade var vanliga med kanel och socker, en sort med lemoncurd-fyllning och en med fyllning av riven vit choklad!

3 plåtar med brända bullar :-(

De som blev minst brända, lemoncurd-fyllning, blev ändå mycket goda. Kan varmt rekommendera lemon-curd som fyllning! Har ju tidigare haft lemon-curd i smeten och det blev oxå stor succe!
Snäckorna med vit choklad var oxå goda, men dom ska jag verkligen göra om utan att få dom brända!!!

Men, vill ändå passa på att säga, att trots bråk med datorn och brända bullar har jag haft en superhärlig dag. Har Joomlat en hel del och lärt mig massor :-) Joomla är riktigt kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0