Hemsk migrän-attack!

Vaknade i morse med en så fruktansvärd migrän så det går inte att beskriva.
Jag har inte haft migrän på säkert 1 år och en sådan här svår attack har jag inte haft på säkert 1,5-2 år. Kan inte ens komma ihåg när det kändes så senast. Migrän är fruktansvärt. Det känns som om hela huvudet ska sprängas och man är helt maktlös.

Har ju bra och effektiv medicin, men när man vaknar med en sådan migrän som jag hade idag så är det svårt att bota. Så fick ta till hela mitt hemma-apotek. Och bivärkningarna från det är att när värken väl går över blir jag så fruktansvärt trött och matt. Det känns som om man haft en veckas influensa eller något sådant.

Tog så mycket medicin så det hade nog knäckt vem som helst annan! Eller vad sägs om;
- 3 st x Zomig nässpray à 2,5 mg
- 2 st x Treo comp brustabletter
- 1 st Voltaren supp 100 mg

"Suppen" brukar slå ut mig helt, men jag visste att den var väldigt gammal så tänkte att den kanske inte ens hjälpte. Men det gjorde den, men blev inte utslagen idag, så mindre effekt fanns nog i den.

Det är skit med migrän och framförallt dom här hemska attackerna.
Fruktansvärt jobbigt att ha det.
Fruktansvärt jobbigt med bivärkningarna av medicinerna.

Bläääää............ :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0