Dagen efter...!

Såhär ser min nya tatuering ut dagen efter den blev gjord!!!

Den blev gjord igår av min äldsta dotter Pernilla som gärna vill bli tatuerare och så smått har börjat tatuera frivilliga försökskaniner. Hon är jätteduktig redan!
Tatueringen sitter på vänster ankel och det gjorde ganska ont att få den där. Min förra tatuering på armen gjorde inte alls ont. Man har tunnare skinn på ankeln!


Såhär ser min gamla tatuering ut föreställande Ronja som valp.
Gjord hos en professionell tatuerare.
Här var den helt nygjord, därför "blänker" den av vasselin :-)
Nu 3 år efteråt syns knappt morrhåren mer, de var bara tunna tunna vita streck.Ronja tatuering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0