RABARBERPAJ!!!

Efter många år utan, har jag äntligen gjort min supergoda rabarberpaj.
När vi var ute hos en kund i Saxtorp såg jag att dom hade ett jättestort trädgårdsland med bla rabarber i.
Fräck som jag är blinkade jag med mina sammetsögon och bad med så sammetslen röst som möjligt om jag kunde få några stjälkar. Och visst kunde jag det.
Och här är resultatet:




Smulpajtäcket är gjort av havregryn, mandel, honung och smör för att få ytan krispig och lite knäckaktig :-) MUMS!
Och Anders som nästan aldrig äter kakor, pajer, tårtor osv tog 3 gånger av rabarberpajen, jag 2 gånger och sen var den SLUT!!!!

Gissa om jag ska ut och jag mer rabarber???


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 03:51:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0