Vem klipper gräset?

Nu är jag riktigt trött på kommunen (Burlöv) eller de som sköter om gräsytorna i kommunen. Hur i hela fridens namn kan någon begära att man ska plocka upp efter sin hund när gräset är mer än 2 dm högt??? På grönytorna i Arlöv, dvs parkområdena osv har gräset nu inte blivit klippt på snart 3 veckor och det växer och frodas. Det är inte bara ohälsosamt utan även äckligt eftersom det är så himla svårt att plocka upp efter sin hund.

Har kommunens gräsklippare gått på semester under tiden som gräset växer som allra bäst?? Tydligen!
Skit-jobbigt (fniss) tycker jag!!!

Om några timmar åker jag och Anders upp till Ronjas uppfödare i Bollebygd i Göteborgstrakten för att titta på en liten gul labbe-valp. Ska bli så kul - både att titta på valpar och att träffa Olivia. Har inte träffat henne på några år nu :-)

Kommentarer
Postat av: Linda, Foppa och Lidas

Kör försigtigt!!

och du, du vet vad jag sa åt dej, jag vet.... jag vet

2011-07-21 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0