Golf är en sport...

...sägs det iaf!
Hihihihi.... jag har idag varit ute och spelat golf med älsklingen och hans svåger.
Det var faktiskt himla kul. Inte för att jag kan något över huvud taget, men puttarna var jag faktiskt ganska suverän på. Sämre var det med utslagen. När jag väl prickade bollen så kom jag inte mer än 20-40 meter *fniss* Men det gick bättre och bättre och jag träffade bollen varje gång.
Jag höll iaf mig inne på den banan som det var meningen vi skulle spela på och jag kom endast i vatten en gång och bunker en gång och jag gjorde inte av med 4 golfbollar på 12 hål :-)
Nu skrev vi inte ner resultaten och räknade inte så noga men jag hade ungefär dubbelt så många slag som älsklingen som har handicap 18!!!! Tycker jag ändå är helt okej med tanke på att det var första gången!
Men det kommer att bli fler gånger. Absolut!


Igår var ju jag och Jenny och bade i Lomma med Ronja.
Ronja badade, vi plaskade lite i vattnet. Det är ju så långgrunt i Lomma så vattnet var okej att plaska i och bra för Ronja att gå i.
Jenny tog bilder på henne och tänkte lägga upp 3 av dom här för hon ser ut att må så otroligt bra!
Och Jenny är så otroligt duktig på att fotografera. Blir helt mållös!

Jag har rullat mig i sanden och är jättefin :-)

Vilken härlig bild va?

Det är gott med vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0