Bara för att det ska skrivas!

Ja, som vanligt tycker jag väl inte att jag har något speciellt jag egentligen vill blogga om, men det var ju längesen bloggen uppdaterades så några rader får jag nog skriva.

Jag har ju fått bortopererat 2 leverfläckar på ryggen och har nu fått tagit bort stygnen så nu kan jag träna för fullt igen. Det var jobbigt att inte kunna träna som vanligt, men man vill ju inte att stygnen ska gå upp och ge fula ärr! Nu ska jag tejpa ärren några månader för att de ska bli så fint som möjligt.

Pernilla fortsätter ju sin tatuerarkarriär (!!!) med att tatuera på modiga försökskaniner :-) Nja, så farligt är det inte eftersom hon bara tatuerar sånt som hon vet att hon klarar av.
I alla fall så har nu lillasyster Jenny fått sin första tatuering av Pernilla. Jenny har alltid sagt att hon inte vill ha någon tatuering men eftersom det är storasyster som tatuerar så ville hon ha en. Men hon var ju tvungen att ha tillstånd av mamma och pappa då Pernilla inte ville tatuera dom som är under 18. Men hon fyller ju 18 i september så jag tyckte inte det någon big deal.

Så här fin blev Jennys tatuering:


Och snart ska hon få göra en tatuering på mig.
När vi kan hitta en lämplig dag och tid och det kommer inte att bli någon text.


Kommentarer
Postat av: Linda, Foppa och Lidas

Gissar jag rätt om det blir något hundmotiv till kanske?

2011-02-13 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0