Vad går sönder härnäst?

De senaste dagarna har onda andar spökat hos mig. Alltså såna där som gör att allt går sönder hela tiden.
Först var det min lilla mini-hacker. Hackade choklad till mitt cup-cakes bak och när jag hälde chokladen i smeten såg jag att själva kniven på hackern hade gått sönder. Panik! Var är knivbladet? Men jag hittade den i smeten till slut :-)

Nästa som gick sönder var först min fotlänk i guld och bara en timme efter min armlänk i guld!!!! Och inte gjorde jag något speciellt mer än typ satt stilla hemma.
Suck och stön!
Och vet av tidigare erfarenhet att det inte är så billigt att laga här i Sverige. Får se hur jag gör om jag kanske hellre lagar dom i Thailand, men men.....!

Nästa grej som hände var dagen efter kedjorna, då jag fick ett stort hål i mina leggins! Tja, ingen dyr sak iaf!
Samma dag, några timmar senare gick då mina snygga flip-flop sönder precis när jag hoppade av bussen. Fick gå barfota hem!!!

Så vad kan man vänta sig härnäst då???
Befarar att min datorn kraschar när som helst. Den är ju redan så instabil och egentligen behöver den en fullständig formatering.

Stora frågan är om de onda andarna stannar kvar hos mig länge eller? Och inte hjälper det med en drömfångare i sovrummet heller. Jodå, mot onda drömmar, men tydligen hjälper det inte för andra onda andar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0