Bilderblogg!

Eftersom jag inte har så mycket att berätta om just nu, så bestämde jag mig för att lägga ut lite bilder. Brukar ju inte göra det, för jag är så dålig på att ta fram kameran och nu när jag äntligen gjorde det och skulle dokumentera min dag, så tog givetvis batteriet slut efter bara några bilder :-)

Kan i alla fall berätta att Ronja är piggare än på mycket länge. Värmen verkar har gjort stor inverkan på voffsing. Hon haltar förstås fortfarande, men igår syntes det knappt. Såg dock igår att hon var så himla pigg att bakdelen inte riktigt orkade hålla sig uppe utan ena benet vek sig emellanåt. Men får väl ta det bara hon är pigg och glad!

Här är bilderna från en "händelserik" dag igår som började med lite jobb och slutade på terrassen :-)

 
Tomatodlingen på balkongen är i full gång!


 
Ronja älskar ligga och sola på terrassen...


 
...men det var för varmt tyckte hon och då är skuggan skönast :-)


 
Vem gillar inte ligga på terrassen och sola?


Nu har jag i alla fall laddat kamerans batteri så vi får väl se om jag får inspiration att plocka fram den någon dag igen!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Amen så mysigt ni har det!!!

2011-05-06 @ 21:42:25
URL: http://clematis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0