3-d drömmar

Om man drömmer om det man håller på med så är det kanske föööör mycket!?
På 4 dagar har jag gjort 18 planskisser i 3-d!!!
I natt drömde jag om planskisser. Det skulle fixas, det skulle ändras, det var fel skiss till fel objekt, toaletterna hängde i luften och vaskarna under golvet, väggarna gick ner istället för upp.
Eh, tror jag måste ta en liten paus i 3-d skissandet ett tag :-)
Såhär ser mina 3-d planskisser ut!
------------------------------------------------------------------------
Status Ronja
Ja, det är ju en följetång men min lilla bebis ska ju oxå få uppmärksamhet :-)
När jag är ute med Ronja så pinnar hon på ganska bra.
Eller nu för tiden använder vi flexi-koppel, det funkar bättre än vanligt koppel.
Då kan hon lunka på till kopplet tar slut och sen småspringa in till mig. Ibland går hon tom i min takt eller lite före.
Men hon haltar! Alltså inte när hon lunkar, men när hon småspringer in till mig och jag ser att hon även haltar ganska kraftigt på höger framben och inte bara på bakbenen.
Häromdagen när vi var ute så tyckte jag att hon BARA haltade på höger fram. Igår var det svårt att avgöra, men tror hon haltade både fram och bak.
Det ser inte ut som om hon har ont trots att hon haltar, men det är ju något som inte stämmer i benen :-(
Det trista är att nu när vädret börjar bli varmt och skönt så kan vi glömma att gå våra härliga rundor, det orkar inte Ronja. Det får bli smårundor runt omkring eller ta bilen till något ställe och gå smårundor.
Vår långrunda just nu tar ca 45-50 minuter - den tog tidigare 25-30 minuter!
Och efter en sådan runda är hon väldigt trött!
Men hon hänger på och hon bara njuter nu när hon kan vara ute på uteplatsen och ligga och sola.
Efter mat är det nog det bästa hon vet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0