Lite av varje

Så... nu är nästan allting på plats i nya lägenheten.
Allt är uppackat men här är fortfarande rätt stökigt för att det som nu ligger framme ska upp på väggarna på ett eller annat vis - borras eller spikas - och det har vi inte hunnit med än.
Jag ska även ta kontakt med Adrian elektriker för att se över en del av elen här och även dra ut el på balkongen.

I morgon har jag uppgörelse på gamla lägenheten, sen är allt fixat och klart :-) och man kan lugna ner tankarna lite och börja njuta av det nya boendet.


Snorkling på Koh Samet

Här kommer några bilder från snorklingsturen på Koh Samhet i Thailand.
Jag älskar snorkla, Anders älskar ta bilder. Det var nog bäst så oxå *fniss*

     
     

Det är kul att snorkla tycker jag :-D!




Kommentarer
Postat av: jenny

Snygga bilder med ett snyggt motiv!!

2010-11-14 @ 23:00:09
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0