Varför går kassarna alltid sönder?

Dagens I-lands problme!

Varför går papperkassarna alltid sönder i handtagen när man handlat?
Även om kassen inte väger så mycket, så lyckas dom gå sönder.
Och det är skitjobbigt när man är själv och handlar och ska ha in kassarna från bilen efteråt.
Ännu värre som idag när jag även skulle ha in 15 kg hundmat och 2 kassar, varav den ena då går sönder i handtagen!!!!


.....och fortsättning följer....

på problemet med torra händer. Eller faktiskt är det inget problem längre.
Var ju på apoteket och fick hjälp att hitta en kräm som skulle kunna funka på torra, spruckna, inflammerade händer. Och den hjälper! Och det bästa, den kostar ca 60 kr!!!! Den heter Compeed Overnight Cracked Heel Cream. Ja, det är en fotkräm, men hon på Apoteket sa att spruckna vinterhänder är ungefär samma sak som spruckna hälar. Och den funkar garanterat. Har ingen inflammation längre och sprickorna börjar läka och händerna är mjuka och fina.

Annars har vi varit ute i skogen med hundarna, jag och kompisen och plumsat i en halv meter snö och nästan blivit av med en skånsk terrier under all snö *fniss*
Det var härligt, men super jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Då ska jag minsann ta å prova den oxå! Den var ju en aning billigare än den krämen jag änvänder nu....

2010-02-01 @ 20:37:39
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0