Yrpotta...!

Jag, yrpottan, lyckades med bedriften att låsa in min tvättstuge-nyckel i tvättstugan idag.
Och tyvärr har jag bara en tvättstuge-nyckel.
Kom på det precis när dörren smällde igen och jag snabbt kände igenom fickorna efter nyckel.
Nä, den låg kvar i tvättstugan.
Jag är ju inte så van vid sånt här som tvättstuga och tvättider!

Så lilla jag fick plinga på hos grannarna. Har 3 grannar på samma våning. Ingen öppnade. *suck*
Men hörde efter ett tag att en av grannarna nog var hemma ändå, så ringde på där igen, och ja, hon öppnade och jag fick låna hennes nyckel.
Tack snälla granne!

Textskrivning
Sitter och skriver ihop en superbra (hmmm?) objektsbeskrivning till en superfin lägenhet som vi fotade i fredags. Är väldigt nöjd med texten och så, men ibland så kommer man inte på det där lilla ordet som ger extra krydda till texen. Black-out! Hela texten är klar och jag behöver få in det där ordet som jag vet skulle passa in men som jag inte får fram! Usch, vad gör man! Vill helst få iväg texten nu ikväll till mäklaren, men får nog stänga ner den och ta upp den imorgon igen när jag sovit på saken. Bläääää..... varför händer sånt ibland?
Och jag har inte ens druckit vin. Inte nu iaf :-) Vi drack för några timmar sen, men bara några glas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0