Så var söndag oxå strax förbi....!

Först ett stoooort grattis med många kramar till min käraste vän Fredrik som fyller år idag!!!!!
Hoppas du o Magdalena har en underbar dag tillsammans.
Grattis grattis grattis och många kramar från mig.

Annars har det varit en fulltecknad dag, ja hela helgen faktiskt!

Först gymmet med käraste A där det var hårdträning.
Nacke o skuldra är bättre och känns väl inget precis när jag tränar, men det onda som gått framåt under armen och fram mot bröstet är fruktansvärt.
Känns som när jag hade brutit revben, men har ju inte gjort något vad jag vet som skulle kunna förklara ett revbensbrott.
Men ont gör det när jag tränar vissa saker. Framförallt de maskinerna där jag sitter med bröstet mot en "platta" och superont gör det vid sit-ups. Det går helt enkelt inte alls. Jag kommer inte upp! Men det går att träna o det är jag glad för. Ont gör det även när jag hostar och framförallt nyser - jätteont!

Väl hemkommen tog jag hand om tvätten, sen blev det till att baka ett gott hälsobröd samtidigt bakade dottern goda "Forgotten Kisses".  Har även jobbat lite.

Nu har vi ätit och sitter här och tittar på TV och som vanligt leker med datorn. Tända ljus o lite mys och är sugen på gott-gotti-gott-gott. Men men... får nog ge mig där.

Apropå gott, köpte ett 70%-igt choklad idag som en kompis rekommenderade; Lindts 70%-iga med havssalt i. Det var supergott med havssalt. Stark chokladsmak och så lite lite sälta. Wow! Kan rekommenderas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0