Nere...

Idag är jag riktigt riktigt nere.
Och jag vet inte hur jag ska komma upp igen.
Just nu får jag ta en timme i taget. Att se framåt ger mig heller inga ljusglimtar.
Varför ska man må så här?
Det enda jag kan se är att om kanske kanske några månader kan det komma att kännas något bättre - om jag har tur och orkar ta tag i saker och ting själv!


Dagens Nalle Puh:
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också."

Att vara lycklig är en ynnest
Att vara lycklig är en förmån

Kommentarer
Postat av: Linda och cookie

Vi skickar en varm kram till dig Karin!

2010-02-26 @ 19:21:53
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0