Nackspärr

Har haft nackspärr hela helgen. Har varit på gymmet varje dag för att försöka träna bort det. Alltså tanken är att rör jag området och får massor av blodcirkulation så borde det ge med sig. Men icke sa nicke!

Nu sitter jag dessutom och jobbar på ett företag där det alltid är grymt kallt. Vi sitter i helt nybyggda lokaler med alla moderniteter såsom golvvärme, lampor som går på rörelsekännare osv. Men det hjälper inte, här är alltid superkallt. Pratar då om ca 18 grader och det är inte kul att jobba i när man sitter stilla hela dagen framför en dator. Då fryser man!!!!

Så för att jag inte skulle frysa allt för mycket idag har jag tagit på mig en tjock stickad polotröja i chenill och under det en skidunderställspolo med frottéliknande foder.
Och ja, det är något bättre. Har även en stooor sjal med mig att lägga på axlarna så att min nackspärr inte blir värre.
Men när jag kom till jobbet idag så hade allt tjat från alla i personalen gett effekt. Det har införskaffats fristående värmeelement med fläktar i :-)

Har inte satt på mitt element än, men det kommer nog lite senare under dagen.


Kommentarer
Postat av: jenny

Usch inte kul!!! Hoppas det släpper snart! Jag tycker tigerbalsam bruka hjälpa!



Krya på dig.

2010-02-01 @ 19:08:45
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0