En bra eller mindre bra dag?

Idag har varit en sån där jobbig dag för mig.
Vet egentligen inte om den var bra eller dålig!
Känns som både och. Av samma anledning.
Men just nu känns det som om allt går utför och att allt snart kommer ta slut.
Emellanåt får jag lite lite lite hopp och det känns bra, men.... uuuuhhhhhh....... Vill inte!!!!

Var iaf och tränade i morse med kära.
Har fortfarande ont i både nacke, skuldra och rygg och vansinnigt ont under armen vid bröstet.
Men vi tränade rygg idag då skonar jag det onda vid bröstet lite.
Det var rätt skönt för rygg o skuldror oxå, men jag hoppas ju varje gång att det onda ska släppa eller mjukas upp när jag tränar. Men det vill inte riktigt.
Nu har jag gått 1,5 vecka med det, så vet inte hur länge till jag ska gå med det.
Fick massage av A, men inte ens det gjorde det bättre. Inte sämre heller. Det är stelt och gör ont hela hela tiden.

Men imorgon är det ju fredag! Något härligt att se fram emot.
Fredagsmys, fredagsmys, fredagsmys, fredagsmys..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0