När det är vinter så ska det vara vinter

Ja, iaf om man bor i denna delen av världen!
Men jag märker ju att alla inte håller med mig.
Nä, de flesta tror att vi kan ha lika varmt här på vintern som det är i Thailand *da*
Vi bor i norden, långt norr om ekvatorn, kallt och räligt året om, ingen riktig sommar, ingen riktig vinter.
Så jag är jätteglad när det i kalendern visar vintermånader oxå är riktig vinter med snö och några minusgrader.
Dessutom är det mycket lättare att hålla hund och lägenhet rena när det ligger mycket snö utomhus.
Jag älskar snö. Men jag älskar även värme. Alltså riktig värme typ 35-40 grader. Inte som svensk sommar med 20-25 grader.
Nu är det ca 3 veckor kvar tills vi åker till ännu mer snö i Österrike för att åka skidor. Just nu är där ganska kallt oxå, men jag ser fram emot strålande sol och massor av snö när vi är där.
Just nu ligger det över 1 meter snö i pisterna :-D så det bådar gott.


------------------------------------------------------------------------

Pernilla Design
Om någon skulle ha missat det så vill jag bara göra ännu mer reklam för Pernilla Design och hennes smyckestillverkling.


Nu har Pernilla börjat sälja jättefina egendesignade smycken till lågt pris och dessutom HELT FRAKTFRITT! Nu har ni har även chans att be om egna önskemål så att hon kan göra smyckena exakt som ni vill ha dem. Är ni intresserade så maila henne på [email protected] eller ring henne på nummer 0705-795834.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar om stavfels kommentaren: "Loocking" är ett slarvfel som händer när man skriver för fort och inte tänker efter. ÖRONHÄNGEN var så man skrev när man gick i ettan. Om du vill fortsätta rätta så kan du kolla tillbaka i mina äldre inlägg och sen berätta för mig att "på" inte stavas "å" och att "sjukt" inte stavas "sjuuuuukt" och mycket mer. Men det känns väl lite onödigt?

Sen angående snea bilder så har jag en fotolärare som mer än gärna hjälper mig. Tack ändå men jag behöver inte din hjälp!

2010-12-16 @ 10:05:43
URL: http://bananerochpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0