Inköpsstress?

Hur många av er därute som har inhandlat julklappar tycker att julklappshandeln är stressig?
Eller "inför julen"?
Tycker ni att ni känner stress när alla klapparna ska handlas så har ni inte varit och handlat jeans med min yngsta dotter.
Jag byter gärna med vem som helst till nästa jul!!!!

Jag hade lovat dottern att vi skulle åka till Swedala Outlet nu i mellandagarna då dom har sin rea.
Dessutom hade hon fått ett presentkort därifrån i julklapp (av mig!!!!!).

Så idag var dagen då vi skulle åka iväg till Svedala.
Sist jag var iväg med henne när hon skulle handla jeans lovade jag mig själv att aldrig mer handla tillsammans med henne. Hon är ändå 17 år och klarar det där bäst själv! Men hon ville såklart ha sin mamma med sig, och då blir ju mamma så glad och smälter och måste bara tacka ja till förmånen att få följa med. Okej att hon har svårt att ta sig till Svedala själv.
Men nu har jag lovat mig själv att ALDRIG vara med och handla kläder till henne mer.

För, precis som förra gången, provade hon ALLA jeansen dom hade på Swedala Outlet och de flesta av dom 2 gånger, för säkerhets skull.
Och ni anar inte hur kallt det är på Swedala Outlet och hur enormt tråkigt det är att vara jeanshämtare/jeanshållare. Tror vi var där i över 2 timmar bara för att hon till slut skulle få med sig 2 par jenas med sig hem :-(
Nä, så kul tycker jag verkligen inte det är att handla. Framförallt inte när det inte är till mig själv!

Men jo, jag fick med mig 2 linnen därifrån och ett jättefin stickad mössa som jag ska ha att åka skidor i :-)
Men hade hellre avstått från dom sakerna om det hade gått fortare med dotterns jeans-köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0