Ha-begär!

Sitter och surfar på Bluebox hemsida.
Jag älskar Bluebox och tycker det är så trist att dom inte har butiken i Malmö kvar utan man bara kan få tag på varorna via webbshoppen.
Jag har absolut ingenting emot att handla via webben, men det blir ju rätt dyrt när man måste betala frakt hela tiden. För det är ju så att först letar man och  hittar några bra saker man handlar, man får hem dom och blir jätteglad, går in på webbshoppen igen och hittar nya saker man vill ha och handlar och får betala ytterligare frakt! Så jag tyckte butiken var bättre.

 |  |  |
Bag-in-box vinställ :-)      Kaffe-paket-hållare       Bagage-våg


   | 
Bok-hållare / Bok-stöd       Tidnings-ställ


 
 Och detta är vad jag faktiskt köpte på Bluebox


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Men om man vill ha något riktigt vackert och personligt så tillverkar och säljer Pernilla egen-designade smycken - fraktfritt!!!!
Titta gärna in på Pernilla Design för att beundra och köpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0