Säljes Säljes Säljes....!

Har fixat och donat lite hemma.
Köpt nya saker och omorganiserat.
Så nu tänkte jag sälja av några saker.
Om en månads tid kommer nog fortsättningen :-)

Är du, eller någon du känner, intresserad av detta så hör av er till mig så snart som möjligt.

Skivspelare för vinyl-skivor!
Marantz, från tidigt 80-tal, fungerar perfekt, 300 kr eller bud

Nostalgi!

LP-skivor!
En hel drös med LP-skivor främst från 70-80-talet, pop/rock! 5 kr/st eller bud

Soffbord
Soffbord i massivt träslag, brunlaserat med bivaxlasyr, 2 lådor i fronten, fd gammalt skrivbord (troligen från 20-talet) där jag kortat benen. L: 100 cm, B: 60 cm, H: 55 cm.




Vårfint!
Så har jag äntligen fått städat undan lite på min balkong så jag kunnat få fram mina korgstolar och bord.
Nu är det bara att njuta av de mysiga härliga vår/sommar dagarna!

Ska njuta av frukosten på balkongen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0