Tävlingar

Idag var det lydnadstävlingar på klubben (Svedala Brukshundklubb).
Jag blev övertalad att vara tävlingsledare för lydnadsklass 3 och elit.
Tidigare har jag bara varit TL för lydnadsklass 1 och det är ungefär vad jag själv anser mig vara kvalificerad för.
Jo, jag vet jag tävlar ju själv lydnadsklass elit och har både synpunkter på tävlingsledarna där och en massa erfarenhet, men från det till att själv vara tävlingsledare är steget rätt stort.
Men iaf, så tackade jag ja, eftersom Tommy som alltid brukar ställa upp som TL inte kunde denna gången.
Men Tommy hjälpte mig mycket innan genom att visa mig hur han brukar lägga upp banan för 3:orna o elit-klass och jag fick använda mig av det upplägget. Kanon. Hans upplägg är så himla bra och alla gillar det.
Så jag tyckte väl att det gick rätt så bra. Bara en startande i elit-klass, så det var lugnt. 6 st i lydnad 3. Rätt lugn premiär för mig och det verkade som de flesta var nöjda och åtminstone inte hade något att klaga på hos mig.

Men helst håller jag mig nog till ettorna framöver oxå :-)

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Ja det var verkligen inget att klaga på! Du har ju sån rutin Karin! Tycker du ska fortsätta TL:a eliten... =)

2009-09-14 @ 19:06:36
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Linda

Du var jätteduktig!!

2009-09-15 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0