....snart är det fredagsmys....

Dottern undrade igår varför jag är så dålig på att uppdatera bloggen.
Tja, varför är jag det? Men har det ju rätt kaotiskt just nu...
Men nä, det är väl ingen ursäkt kanske.

Fick i alla fall en sån där härlig känsla i kroppen om fredagsmys, så var bara tvungen att lägga ut den här på sidan:



OLW kan! Kan det här med reklam!
Den är ju bara såååååå bra....



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

De e dags för fredagsmys
Från kontor till amor
Snart e de fredagsmys
Man drar till tjejen den bor
Nu e de slut på veckan
Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Men det ÄR faktiskt en anledning till att nonchalera bloggen. Att allt är kaotiskt, alltså. Ibland har man bara inte mycket att säga, jag lämnade själv allt sådant åt sitt öde under några månader i somras.

Hoppas att allt ordnar sig för dig, men det verkar ju finnas hopp om det. Kram, Helena

2009-10-23 @ 12:29:45
URL: http://helenahelenahelena.wordpress.com/
Postat av: Mari

Jag tittar in på din blogg ibland så "keep going"

Underbar OLW reklam, den plockar verkligen fram känslan av fredagsmys. Kram på dig

2009-10-23 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0