800 grader, du kan lita på mig....!

Har ni hört den nya rock-radiostationen? Rockklassiker!

Jasså inte? Varför inte det?

Nåja, ny och ny, så ny är den kanske inte, men tror att den är rätt ny här i Malmö-trakten (där dom sänder på 106,1 fm). Själv sitter jag och lyssnar på den på jobb via webbradio. Helt underbar rockmusik spelar dom hela dagen. Nu på eftermiddagen är Dj:n Europs gamla trummis Ian Haugland.

Så satt här o jobbade i godan ro när jag hörde att dom spelade Ebba Gröns gamla "800 grader"!
Åh gud så längesen det var och gud så himla bra den är!!!! Kunde helt omöjligt sitta still.

Och mycket Bruce Springsteen spelar dom och Bon Jovi och Aerosmith och både hårdare och softare rock och både nyare och äldre, men faktiskt mest äldre 70-80-tals rock.

Så ratta nu in denna härliga station du med...

Kommentarer
Postat av: Pamela

Tyvärr e där fööör mycket reklam o nyheter så jag orkar inte lyssna på den :( men musiken de spelar där e toppen!

2009-05-14 @ 19:35:02
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0