Vepor

Jobbade över idag på jobb.
Första gången på detta nya ställe.
Men som vanligt är det inte för att jag är dålig, långsam eller något sånt.
Nä..., det är för att chefen är så himla dålig på att planera och tala om när det ska vara någon typ av kampanj jag ska göra material till.
Som nu då. Det är en mässa som börjar den 1 april.
I måndags fick jag reda på att jag skulle göra 3 st vepor på 3x2.20 meter som ska hänga på mässmonterns väggar.
Det skulle vara massor av bilder i. Men som bakgrund i alla 3 ska det vara en stor bakgrundsbild på 3x2,20 m.
Sååå, var hittar jag 3 så stora bilder som företaget vill ha.
Dom hittade bilderna själva, men givetvis är dom för små.
Så jag har mixtrat med dom och med de andra produktbilderna som ska ligga ovanpå bakgrundsbilden.
Så idag fick jag jobba över för att hinna.
Och allt är inte klart än. Jag blev klar, men chefen var inte där idag. Kommer inte förrän på fredag och jag tror att tryckeriet jättegärna vill ha originalen denna vecka. Eller helst förra!
Så, det blir svårt att hinna med.
Blir nog någon övertidsdag till

Tja, det ger ju pengar. Bara för att dom inte kan planera ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0