Hektisk helg

Idag har jag varit på kurs hela dagen.
Det var en kurs/föreläsning om klicker-träning för Åsa Jakobssons.
Trots att jag gick en klicker-kurs i höstas så var denna kurs mycket nyttig och lärorik och mer fördjupande än de andra kurstillfällena.
Jättetrevligt och kul!
Så nu ligger Ronja helt slagen här hemma. Det var längesen vi tränade så mycket och intensivt.

Imorgon ska jag och en vän på Hälsa- & och Skönhetsmässa.
Ja, bägge är vi över 40, så vi behöver det säkert bägge två *fniss*
Nä, ska bli kul o spännande. Handlar tydligen mycket om mat och träning.

På måndag är det första träffen med Skåne-distriktets webbmastrar (alltså brukshundsklubbarna).
Det ska bli jätteskoj och spännande att träffa andra webbansvariga och se vad dom gör hemsidor i. Kanske få en massa tips och trix, i alla fall möjlighet att utbyta tankar och erfarenhet. Det är inte ofta man har någon annan att utbyta erfarenheter med i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för tipset via Pamela! Jag är helt rudis på lydnadsträning : )

Kul med ny design på klubbens hemsida!

Ha det fint/Jenny

2009-01-25 @ 11:17:17
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Gillar också Åsas föreläsningar! Man blir inspirerad!

Kul om det kunde göras något lite roligare på klubbens hemsida, den är FÖR tradi!

2009-01-25 @ 17:43:15
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Hej Karin!

Det var just layouten jag syftade på och den är ju mycket trevligare nu! Den kändes väldigt grå innan, så det är ju kanon med den blå färgen! Snyggt! =)

2009-01-26 @ 07:55:14
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0