Vill ha...

Var och ögonshoppade idag. Fast jag shoppade oxå, både en liten söt blus och mat. Mat är det tråkigaste jag vet att shoppa. Det måste man ju ha, och jag vill helst att det bara ska finnas hemma. Men det är alltid slut :-(

I alla fall var jag på ett stort varuhus idag och kollade in lite skidkläder och annat och köpte då en söt blus. Det var trevligt! Men hittade en så himla fin underbart härligt mysig kofta på Carlings som jag bara MÅSTE ha.
Och, egentligen var det väl bara och köpa den. Men där kommer min snålhet in. Koftan kostade 600 kr! För mig var det i maffigaste laget. Så jag var ju nu tvungen att åka hem för att tänka över det här köpet.
Och när jag sen kommer tillbaka till affären så är koftan säkert inte kvar eller finns inte i min storlek eller något annat.

*suck* varför ska man vara så himla velig?

Nej, jag får nog åka in i morgon igen och köpa koftan. Tänk vad kallt och ruggigt det kommer att bli i vinter och hur mysigt härlig denna kofta är då!!!!
Vill ha..., vill ha...., vill ha......

Kommentarer
Postat av: mamma

Koftan kan kanske bli en födelsedagspresent???

Då endast mot beskrivning.



mamma

2008-09-24 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0