Köplusten tog över

Så har jag äntligen införskaffat min härligt, mysiga "luse-kofta" som jag så hett åtrådde häromdagen.
Trots det avskräckande priset kunde jag inte låta bli att unna mig denna fina kofta som jag hoppas ska värma mig i vinter. Får väl hoppa över den där skidjackan som jag oxå vill ha *ler*
Saints & Mortals-kofta från Carlings
Såhär ser koftan ut, Saints & Mortals från Carlings. På 70-talet kallades den för "luse-kofta", vad den kallas nu vet jag inte. Men otroligt mysig är den. Visst är den fin?


Kommentarer
Postat av: Mari

Så söt kofta, tror att den klär dig, var där inte textat Karin´s någonstans????

Tror att jag ska pröva hurtbrödet en dag, det låter jätte gott!

2008-09-26 @ 12:21:46
URL: http://maribahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0