Jordnötssmör

Gud, det blev en himla massa bloggande idag - trots att jag knappt varit hemma!!!!

I alla fall undrar jag nu om någon har ett gott recept på kakor eller liknade gott gott där man ska ha i ungefär 1-2 dl jordnötssmör????
Jag har nämligen lite jordnötssmör kvar i en burk som jag inte vet vad jag ska göra med. Vore kul att få något gott recept av någon vänlig själ....

Annars sitter jag nu här med ett gott glas rött vin (boxen tog precis slut, får öppna en ny) efter en härlig eftermiddag i skogen med min kära vän, och funderar ut något bra att ha jordnötssmöret till, men kommer inte på något.

Kommentarer
Postat av: Linda, Avanti och Lucas

Hej Karin!

Tack för gratulationerna, vi kom hem i torsdags och det är skönt att vara hemma igen! Lucas ligger och sover, somnade kl 23 och vaknade 04,30 för mat och sen har han sovit...nu är klockan snart 8. Är det en drömbebis jag fått?? =)

Klart vi kommer å visar upp oss på klubben, han måste ju få se vart han ska växa upp hahha....

Ska prova receptet på Hurtbrödet, lät gott!

Ha det gott, hälsn Linda å gänget

2008-09-27 @ 07:48:50
URL: http://raveonavanti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0