Lite av varje...

Tja, vad ska man skriva när man har så mycket att säga och det bara snurrar runt i huvudet så man inte kan sätta något på pränt?
Så är det för mig just nu. Veckan har varit bra med en trevlig dag på landet :-) och lite annat.

Men det jag först och främst vill framföra är ett jättestort grattis till min vän Topolino som precis klarat sitt körkort. Go for it! Efter att ha kämpat länge och väl gick det äntligen vägen!
Vi ska fira stort på Ladies Night, eller hur?

Grattis grattis Topolino!

---------------------------------------------------------------------

Vet ni att idegran luktar som riktig julgran?
Nä, det visste inte jag heller förrän idag när jag var ute i skogen med Ronja. Dom fällde träden för fullt och det luktade julgran i hela skogen. Men det var idegran dom fällde. Gran som gran, kan väl stadsborna tycka, men idegran har ju inte barr på samma sätt som gran och tall. Dom tappar sina barr på vintern och är helt kala. Men som sagt, julgran luktar dom ändå!
Och finns det någon nytta med att fälla idegran, kan man då undra? Ingen aning, men den goda smörsoppen försvinner :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0