Allo' allo'

Kommer ni ihåg den galna 80-tals-serien "Allo' Allo' 'emliga armém"?
Den går i alla fall nu på TV4. Sitter o tittar på den just nu. Den var ganska rolig. Men förlagan var, givetvis, mycket bättre, seriös. Men denna är rolig.
Fast efter en 4-5 glas rött vin så är det nog mycket som är roligt.
Detta vinet är inte en av favoriterna. Ett (mycket) billigt Chilenskt vin, köpt på Border Shop i Puttgarden. Men om vi ska ta in en ny box, måste ju denna ta slut, så det är bara att dricka upp det.
Annars har jag fått rekommenderat ett Chilenskt rött vin, som är underbart, Sankta Helena. Funkar till det mesta, en fantastisk njutning.....

Nä, nu svamlar jag bara....
4 glas, en torsdag, är för mycket för mig med..........
*hihihihi'

Så, vad jag ville med detta inlägget, är inte riktigt utrett, men förmodligen ingenting....................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0