Captain Morgan's Tattoo Rum - ajajajajaj!

Var hos några kompisar i lördags. En sån där, trevlig, spontan, helt-apropå-visit. Och trevlig blev den. Skulle ta bussen hem på natten, men jag mådde så himla dåligt så det fick bli taxi.
Dagen efter var inte bättre. Tablett efter tablett slank ner utan att göra så mycket nytta. Till sist provade jag min migränmedicin - och vips blev jag som en ny människa. Dock väldigt väldigt trött.
Och varför blev jag dålig? Drack jag för mycket? Njae, det tror jag inte. Eller jo, jag drack alldeles för mycket av Captain Morgan!
Har aldrig smakat så god rom. Ett eller två glas hade nog räckt, men det blev nog mycket mer än så.

Såhär ser flaskan ut. Den går tydligen inte att köpa i Sverige. Vet inte om det är bra eller dåligt. God var den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0