Äntligen...

...är jag klar med mitt översättningsjobb :-D
Nu är det bara layoten kvar av manualen, sen är den manualen klar.
Ett jättestort tack till tyda.se som varit en ovärderlig hjälp.

Men säg den lycka som varar för evigt. Hann inte mer än att avsluta själva översättningen av ovan manual, så kommer chefen in och säger att där är ett mycket brådskande jobb till. Bra, tänker jag. Det är en översättning till, säger han.
*suck*
Det är faktiskt inte kul, tycker inte jag. Men det är ett jobb och det ska göras och jag är glad att dom tycker att jag kvalificerar mig för sådant jobb.
Det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i den oxå.
När jag öppnade filen med den engelska texten i, såg jag att den är på 45 sidor!!!! Uuuuhhhhh.......
När jag gör dom här översättningsjobben så behövs många många pauser kan jag säga. Man blir helt mossig i huvudet.
Nä tacka vet jag layout-jobb och hemsidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0