Trött trött trött

Jag är såååå trött. Har sovit jättedåligt det senaste nätterna så det är nog anledningen. Har dessutom haft fullt upp. Förutom heltidsjobb envisas man ju med att göra en himla massa på fritiden oxå.
Måndag kväll - utbildade en tjej i InDesign.
Tisdag kväll - tränade Ronja på klubben med träningskompisar
Onsdag kväll - höll kurs på brukshundklubben
Trött trött trött! Inatt ska jag sova ut!


Som sagt har jag en ny kurs på gång på klubben. Eller håller faktiskt en halv kurs. Eller det är en hel kurs, men jag håller i halva delen av kursen. Det är en spårkurs som P-O o Tommy håller i. Jag håller i lydnads-delen av kursen, brukslydnad. Min del av kursen startade igår och jag har för första gången fått en hjälpinstruktör till min hjälp. Jättekul och jätteskönt. Nu kan man vara överallt på en gång. Eftersom jag lägger upp kursen som en träningsgrupp där deltagarna tränar i små grupper blir det en massa spring mellan grupperna. Så en hjälpinstruktör är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0