Livet är för kort!

Stressig vecka! Kurs, kurs och kurs. Dock olika, men en varje dag. På fritiden. Men på fredag kväll ska jag väl vara hemma är det tänkt.

Livet är bräckligt. När vi har det bra tänker vi inte på det. Vem som helst kan råka ut för vad som helst. När allt går sin gilla gång känns det oftast som om man klarar av allting, livet leker och man njuter för fullt. Sen i ett enda slag kan allt ta slut eller förändras helt och hållet.
Fick igår reda på att en av mina instruktörskolleger, en tjej i sina bästa år, drabbats av en hjärnblödning och ligger inlagd. Nu vet jag inte hur allvarligt det är, men det är väl alltid allvarligt.
En superglad o go tjej med många järn i elden, omtyckt av alla - och poff - så ligger man där! Jag blev mycket chockad.

Det får en att börja fundera...........
Vad är det man vill?
Vad är det man eftersträvar?
Kan man göra mer?
Finns det något att förverkliga?
Nära och kära?
Vänner och bekanta?
Gamla som nya?

Tänker mycket på min kollega och hoppas allt ordnar sig till det bästa!

Kommentarer
Postat av: Cicci & Hugo

Tack för grattis i gb. Synd att ni inte kom med i Landskrona, hade varit kul att ses. Trist att Ronja inte kan tävla mer, synd på en sån bra hund.... Hoppas på att hon har många goda år framför sig som glad pensionär!

2008-03-28 @ 06:27:20
URL: http://www.freewebs.com/hugohonker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0