Förkylt!

Har varit lite dålig i veckan. Haft jätte jätteont i halsen och igår var jag lite febrig, hängig, nysig och hostig. Dessutom väldigt väldigt trött eftersom jag inte sovit natten innan pga allt hostande. Men det är klart, jag har ju inte varit dålig på minst 2 år så det var väl dax. Jo, var ju dålig förra veckan oxå men det var ju bakfylla så det räknas väl inte riktigt. Nåja, så där riktig dålig är jag ju inte, men det är jättejobbigt att ha ont i halsen och hosta i tid och otid när man pratar med kunder i telefon och inte kan sova på natten.

Idag ska jag i alla fall på tjejmiddag. Ska bli jätteskoj. Längesen jag var ute med bara tjejkompisar. Bjuden på mat blir man oxå, så lyxigt. Det enda jag ska ha med är något att dricka. Och vad det blir har jag ännu inte bestämt. Blev ju så himla dålig förra veckan, så det kanske blir en lugn kväll i kväll. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0