Ett frieri?

Fick idag Trelleborgs Allehanda på jobb. Personligen adresserad till mig från en gammal arbetskamrat från Sydsvenskan-tiden som idag arbetar på TA.

På första sidan, med texten mot mig stod det;
Vill du gifta dig med mig?

Ääähhhh, blev lite paff, kanske något smickrad. Undra om det var ett riktigt frieri?


Senare, fick jag ett mail. Det var ett vykort. En länk man skulle trycka på för att öppna vykortet. Vykortet öppnade sig och en bild på en gullig katt dyker upp! Texten löd (på väldigt dålig engelska);
You received a postcard from person that want to be incognito. It may be your old friend or present lover. Just send this card to friends and may be you will know who is that mysterious sender.
Som avsändare stod det; Postcard from stranger received


Någon som kan förklara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0