Kim Larsen och Frida

Idag är det konsert igen av det lite mindre slaget men men en dansk legend, nämligen Kim Larsen. Han spelar i Skivarp (???) idag och det ska bli himla kul att se honom. Inte en av mina favoriter precis, känner bara till några låtar och de är då från Gasonlin-tiden. Men Kim Larsen är ju en "legend" och en skön person, så det ska bli jätteskoj. Han kommer med sitt band Kjukken.
Som förband kommer "Banka mig gul och blå"-Frida att spela (eller för de som inte känner till den låten "Opp o hoppa-Frida" från Melodifestivalen). Hon är ju från Skivar. Ska oxå bli kul. Gillar "Banka mig gul o blå", men sen vet jag inte.....
En härligt solig dag är det ju idag och vi kommer att ta med oss fika och vin och ha en trevlig stund innan konserten.

Kom hem vid 2-tiden i natt så jag sov väl till 10, sen frukost, sen var jag och Ronja ute världens runda i skogen och Genarp. När vi kom hem var Ronja helt slut och drack upp nästa allt vatten ur vattenskålen. Skogsturen var härlig, där var svalt och minimalt med insekter, sen gick vi genom hela byn upp till badet eftersom vi hittat ett badkort jag ville lämna där. Och sen bar det av hem. Tror vi var ute i över 2 timmar. Sen har det bara varit solstolarna som gällt.
Kan man ha det bättre?
Jo, men det här kostar inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0