Blogga på sommaren?

Jo, det kan man ju oxå göra om man vill och har lust! Men mest har man inte lust.

Mamma Mia! Jo, har nu sett den 2 gånger. Andra gången var med en annan kär vän som ännu inte sett den och då vill jag ju gärna vara sällskap till en sån bra film. Åååååhhhh så härlig den är. Kommer absolut att införskaffas som DVD tillsammans med senaste Indiana Jones-filmen. Om inte annat, så för att få slut på tjatet från yngsta dottern som oxå sett den 2 gånger.

Blev igår getingstucken i foten. En geting lyckades ta sig in i min sandal o jag trampade på den. Fy f_n vad ont det gjorde. Och det kan jag säga, jag har fött barn, vaxat mig lite här o var, epilerat osv, men getingstick är något av det värsta jag varit med om. För ett ex antal år sedan råkade jag trampa ner i ett jordgetingbo när jag klippte gräset och fick då 15 stick på smalbenen. Så detta enda lilla stick var ju egentligen inte så farligt, men herregud, kunde knappt gå hem sen, visste inte hur jag skulle stödja på foten och det värkte hela kvällen.

Nu vill jag bara göra reklam för min nya sida på min hemsida eftersom jag fått några samarbetspartners som jag gärna vill presentera där. Gå gärna in och titta och klicka på deras länkar för att se vad de har att erbjuda! Mina samarbetspartners...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0