Äntligen sol!

Så kom äntligen en dag där solen visade sig från sin bästa sida. Efter alla mulna, regniga, trista dagar gör solen att man verkligen piggnar till ordentligt.
Tog en långpromenad idag på ca 1,5 timme. Ronja och jag njöt i fulla drag. Trötta blev vi oxå. Och smutsiga. Främst Ronja. Var tvungen att duscha av henne när vi kom hem. Just nu ligger hon o solar sig torr på terrassen.

Igår höll jag mig till min "gamla vanliga" vinsort och hade inga som helst migrän-känningar idag. Hmmm, undra om jag vågar dricka flaska nummer 2 av de vinet jag drack i fredags. Får kanske ha det som bjud-vin och hålla mig till de beprövade sorterna. Lite trist med tanke på att det var så gott. Får se om jag offrar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0